Onsdag.

Tidigt på morgonen idag begav jag mig med Malin, Pälsk och Daniel till Bordershopen i Tyskland. Vi tog bussen, smidigt som tusan! Att man dessutom fick vara med om lite galenskaper sitter ju inte heller helt fel! Äsch, jag låter bilderna tala istället! 

Självklart började vi resan med mackor och kaffe! Värre än penschisarna?

Det var någon som överraskade med choklad, vilket uppskattades starkt av sällskapet vill jag lova!

När ingen kortlek fanns fick vi underhålla oss med hänga gubbe istället. Världens snyggaste Malin var på G!

Bordershopen!

Efter två lådor vin, boxar, och lite annat dylikt var jag nöjd med dagen till max! Härligare dagsutflykt kan bli svår att slå, tack galna vänner för en oförglömlig dag!

Nu sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: