Avsked.


Idag var det min sista arbetsdag på älskade H&M. Företaget är ett bra företag att jobba i och jag kommer sakna det i massor, men framförallt min urgulliga arbetskollegor! Jag trivdes kanonbra på H&M, men jag kände att jag inte kom någonstans och att jag ville ut och göra annat. Därmed blev valet självklart och nu väntar nya, spännande äventyr som börjar, förhoppningsvis, redan nästa vecka. H&M har fått en plats i mitt hjärta, och enligt känslan jag har nu så kommer jag att återvända för en kort stund inom en snar framtid. Hur, när och var får tiden utvisa. Nu ska det bli smak på annat!

Logo: H&M

Kommentarer
Postat av: Therese

Tråkigt att sluta, men hoppas du finner nya äventyr :D Har handlat av dig inne på H&M. :)

2009-08-30 @ 17:27:17
URL: http://babetessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: