Bomben släpps.


Harrods.

Jag har en sak att berätta...som jag har klämt på ett tag nu! Det är nämligen så att lite mindre än om två veckor, dvs lördagen den 9:e maj, kommer jag att flytta till London. Hur länge jag kommer att stanna är lite oklart än, men mer än en månad iallafall. Det mesta är fixat och klart; boende, biljett, pass, försäkringar osv. Jobb är dock inte fixat än, men det ordnar sig! Jag har fått tjänstledigt från jobbet då jag skall jobba inom företaget. Det är tur att det är så globalt!
Vet ni vad det bästa är? Jag kommer att ha tillgång till internet och det gör att bloggen även följer med, med b.la. rapporter på snygga shoppingsaker!


Pinglis kommer dock att inte vara kvar när jag anländer=( Men hon kommer ner i början av juni och det gillar vi! Besök är ju faktiskt det bästa!

Kommentarer
Postat av: Linn : )

va? ojdå! Din fuskis! o.O

Hoppas du får det helt toppenbra! :D

2009-04-27 @ 19:08:26
URL: http://linnsejj.blogspot.com
Postat av: Fridas Fashion

Jisses vad spännande! Vad kul för dig. :) Kommer följa ditt äventyr via bloggen! Kramar

2009-04-27 @ 21:59:38
URL: http://fridelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: