Woops


Nu är de äntligen beställda, mina första uggs! Kan faktiskt inte riktigt förstå detta! Har alltid undrat hur folk kan ha på sig dem och tyckt att dem har varit fruktansvärt fula. 
Jag ändrar mig alltid när jag hatar en modegrej för att efter ett tag öppna upp mig för saken. Jag blev väldigt sugen på uggs då jag har hört hur fantastiskt sköna och underbara de är så jag tog tillfälle i akt och beställde dessa från Halens då de endast kostar 199.-. Med rabattkoden 1955 får man dessutom 30% på valfri vara! Billigt och bra! Kan vara riktigt najs att ha på sig dem ute i snön en kall vinterdag!
Har ni några uggs?

Kommentarer
Postat av: elin

snygg blogg.

2008-09-08 @ 22:56:22
URL: http://elinburstedt.blogg.se/
Postat av: e

Äger ett par slitna, men ska köpa att par till liknande dina som du köpt. riktigt snygga. Och uggs är så otroligt sköna, älskar dem :)

2008-09-09 @ 07:44:09
URL: http://lifeofeliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: