Söndag.

Om det är någonting män aldrig kommer att förstå är hur samblans ont en kvinnas mensvärk kan göra...
Det är just det jag har idag, mensvärk. En av mina värsta någonsin, den slår till och med den gången jag fick åka in med ambulans till sjukhuset. Vad jag inte hade då som jag har nu är underverket, naproxen, som är ett piller som tar bort det onda. Idag känner jag av det mer än någonsin, men det gör inte lika ont som det gjorde när jag inte hade tagit pillret då det kändes som att någon högg med en kniv på äggstockarna. Jag ska inte tjata mer om den nu, men det jag ville ha sagt var ifall du lider av extrem mensvärk är ett tips att fråga din läkare om naproxen!

Det blir nog inte alltför mycket gjort idag, hinner damma igenom här hemma lite sen blir det väl till att titta på sex&the city hela dagen lång.

Hoppas ni får en underbar söndag sötnosar!

Kommentarer
Postat av: lovajsa

hoppas du mår bättre nu, gummsan! vet att det inte är kul med mensvärk :/ kram på dig

2008-09-14 @ 21:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: