Nytt i garderoben



Jag har ju glömt att visa vad jag fick hem från H&M i fredags. Det blev en senapsgul finstickad tunika. Älskar färgen och den kan nog bli riktigt fin till ett par svarta tights lite längre fram i höst. T beställde även en mysigt grå kofta som man bara vill borra in sig i=)
I fredags blev det en snabb tur inom stan och jag passade på att äntligen köpa den efterlängtade sminväskan från Make up store. Har dock inte använt den ännu, men den ser ut att vara väldigt användbar och smidig. Köpte även sittkudden från Indiska, men resultatet får ni se när projektet är färdigt och kuddarna är köpta.

Kommentarer
Postat av: Malin

najs najs najs! Jag längtar faktiskt till höstens kalla dagar nu... :)

2008-09-09 @ 17:48:13
Postat av: Anonym

sån nessesär har jag! precis lika dan :P den är jättebra, får plats mycket i den!

2008-09-11 @ 11:26:28
Postat av: lovajsa

oj, glömde skriva vem det var från, hehe

2008-09-11 @ 11:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: