Jag lever.


Nu är vi här och det är helt fabolus! När vi kom från flygplatsen ställde sig både jag & T och kollade rätt upp med öppna munnar:) Man är ju än i chock, kan inte fatta riktigt att jag äntligen är här!
Shoppingen är grym, jag skrek av lycka när jag kom fram till Forever 21 och det som shoppades var bland annat skor!
Nu sitter jag på National Public Library och jag blev helt till mig när vi gick upp i trappan där Carrie stod och väntade på sin Big. Är man sjuk eller är man?

Nu väntar mannen min utanför och vill röja på stan ännu mer, jag tackar ju inte nej direkt!
Martin! Den här bilden nedan är bara till dig:) Hamburgarna var inte så stora som vi diskuterade, men däremot läsken!


Eftersom jag är lite flygrädd av mig vill jag bara säga till nära & kära: Flygresan gick jättebra, jag var bara lite nervös (varför kan jag inte fatta!). Tro det eller ej, men jag behövde inte ens knapra lugnande. Det skakade en del när vi skulle landa, men då var det bara blunda och tänka på annat:) Jag tror, och hoppas, att rädslan har blivit lite bättre:)

Ha det lovely där hemma! Nu väntar ännu mer shopping!
Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Äntligen ett livstecken! Blev nästan orolig när jag inte fick nåt svar på messet...

Åh gud vad härligt det låter! NJUT AV TIDEN och shoppa lugnt (till Tomas alltså - Vickan har svart bälte i shopping så henne litar jag på :P)

Puss på er!

2008-10-29 @ 17:36:06
URL: http://malinaliasekan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej på Er!!nu är vi hemma från Prag,slitna och trötta.Slängde mig på datorn för att se alla matbilder och att ni lever. Skriver en lång sada imorgon, nu väntar sängen och mys med gravida Frallan.....hoppas ni har kul och äter gott.



kram och puss från Syster/svägerskan

2008-10-30 @ 22:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: