Bröstcancerfonden.






Nu när oktober månad börjat börjar man att märka av bröstcancerfondens insamling. Igår sprang jag in på apoteket och köpte den omtalade försvarets hudsalvas rosa förpackning. Den kostar 18.- där 2.- går till bröstcancerfonden. 
  Sprang även in på Lindex som har fått in 8 snygga t-shirts som kostar 149.- där 20% går oavbrutet till bröstcancerfonden. Jag fastnade för den som är i mitten.
  Det är väl förresten ingen som har missat det rosa bandet som kostar 20.- och finns lite överallt?

Bidrar ni något till bröstcancerfonden?

Kommentarer
Postat av: Fridas fashion & style

Självklart bidrar jag! :) Det är viktigt att bekämpa den hemska bröstcancern. Kramkraaaam

2008-10-03 @ 16:22:40
URL: http://fridelii.blogg.se/
Postat av: Sofia K

Åh, de där tröjorna var inte helt tokiga! Måste spanas in, och så har jag lovat att köpa ett försvarets och såklart ett rosa band!

2008-10-05 @ 09:26:31
URL: http://sofiakpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: