Söndag.

Det blev inte så mycket shopping idag eftersom de flesta butiker var stängda. Jag kikade in i Ralphy (Ralph Lauren) butiken och den verkade vara så mysig, tråkigt att det var stängt för den var så fin!
Det blev istället en del turistande. Det blev två musuembesök och lite promenix runt om i området.
Till kvällsmat åt vi Washingtons bästa pizza sägs det vara. Den var riktigt god, men den slår inte favoritpizzerian där hemma:)
Imorgon beger vi oss mot Nujjen och spenderar våra två sista dagar där:(

Liten smårolig skylt innan man kom in på National History Museum.

Washington DC:s bästa pizza.

Sov sött snyggingar!
♥Tonvis med pussar&kramar från er V.

Kommentarer
Postat av: Fridas fashion & style

Är du i USA? Nu blev jag riiktigt avis. :) Hoppas du har det bra där borta! PUSS&kraaaam

2008-11-03 @ 12:15:00
URL: http://fridelii.blogg.se/
Postat av: Malin

Pizzan såg inte dålig ut! Så härligt väder med, toppen när man ska ta turist-kort (tur att kameran funkar igen!).

Saknar dig jättemkt! Två veckor är lång tid... Men vi cs snart igen och då får du berätta ALLT! pussar

2008-11-03 @ 13:14:04
URL: http://malinaliasekan.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad vill han (busschaffören)? Tror han att han är nåt? ;)

Nyjjen är nog värt att dö för, fast hellre leva vidare så man kan åka dit igen och igen och igen :) Klart vi ska åka dit om några år (helst snarare), fast London först!

Mår bättre nu och längtar tills våra te-kvällar. Puss på dig

2008-11-03 @ 15:52:46
URL: http://malinaliasekan.blogg.se/
Postat av: Stella eater Daltin

hej syster och svåger!!!



Ni lever livet ser jag...bra!!förtjänar ni...hoppas ni har kul och ibland sänder en tanke till den evigt hungriga systern....precis ätit;tomatsoppa, kål med trattisar,kokt kärring,gurka med gräddfil och 200ml MAGGI!!!!



Nu e lådad ihopspikad så Frallan kan föda i lugn och ro. Kan du fatta vilket liv här var igår??ren galenskap...men det förstår du nog....Frallsan luktade på den, luktade nog mamma Bella. Sedan så la hon sig i den...så sött....tårar...Nu börjar jag bli nervös....nedkomsten e nära....



Idag har myran och jag varit hos Mikaela(Dogz)och bytt ut hennes foder, fördömda torrfoder, hon vill inte ha valpfoder, knappt ätit ju....



Inne i affären hoppade gravida morsan upp med tassarna på disken och sneglade lite på Ninja(så fin..) o ALLA skulle klappa Knäääs och kvinnan bara fnyser...härlig rottweiler va??



Så nu har Rääli pressat i 500g färskfoder o det lukta...ja, jag kan inte beskriva odören med ord. Men Knasse åt, rapade och åt vidare.....



KUNGEN!!!!!vad sägs om Frallans sammansättning av mat:strupe,lungor,lever,hjärta,puts från gris,korn,havre samt potatispulver...Blir du sugen...En äkta hannibalmåltid...Mummmma



Jag e lite speedad, men måste lägga mig, ska jobba natt....så nu dusch och sedan godnatt ungdomar



Var rädda om varandra.Kramar från Oss på Ejdervägen Stella/FRALLAN-RÄÄLI-KNAS/Gustava



P.S shoppa inte ihjäl er ät hellre ihjäl er!! D.S

2008-11-03 @ 17:37:11
URL: http://ur en ätares dagbok
Postat av: Annie å Martin

Hej gumms och bitchen! Vilken stad, mycket shopping förstår ja, vilket passar dej utmärkt! La in en kommentar häromdagen här, men det kom inte fram... knepigt... saknar er!!! Finns där mycket rosa till dig gumms så du blir glad? hehe... Men Tomas behöver inte gå hungrig hela tiden va, för där finns väl rätt många matställen. Här hemma händer inte så mkt förutom mkt renovering. Ring när ni kommit hem så kan vi äta middag ngn kväll hos oss, och fira hemkomsten med lite champis!!! Pussa i massor, Martin hälsar h*ran...hoho...

2008-11-05 @ 07:20:05
Postat av: Eater not feeder

Syster??!! o svåger....



Var håller ni hus...så tyst,blir FAKTISKT lite orolig...Vet inte var jag ska börja leta efter er...hohoho...har soppnazisten fått tag i er?



Är koffeinförgiftad idag, kaffet sprutar genom öronen och så lite harpan på det, e mer speedad än spindelmannen.



Hur går shoppandet?ska syster sända över några

slantar?en annan blev anklagad för att ha knaprat sobril igår kväll....vilka påhopp va??? satt i badet och ville helt plötsligt inte leva längre, blev vresig, allt kliade och jag såg svart....gissa vad det var??



Jag var hungrig igen, resulterar ofta i dödsattacker och hysteri. Så Johanna kokade gröt 00.10 på natten så jag skulle vilja börja leva igen. ...Och när hjärcentralen fått signalen att nu e Stella mätt så kollapsade kroppen av lycka. Energin och skratten blev mer än hjärtliga....Har din syster problem??konstanta blodsockerfall....o mitt i ens matlyckosrus blir man anklagad för att knapra lyckopiller...Jag sa till Johanna:det e inte helg än....hon trodde mig inte..



Ikväll ska vi till Ylva(Frallans barnvakt) o dricka vin(hoppas vi får mat oxå). Frallan har bestämt träff med Ploppan och Balder...Träffade ni dom??



Jag e så toppad, måste sluta med kaffe och harpan...blir min kollapps..



vad händer i väst...kom hem nu, nu e det inte kul längre.Jag saknar er och så e jag sugen på tacos.....



Vi prata o att ses här hos oss på söndag och fira fars dag, Teds namnsdag och kanske eventuellt Frallans puppisar. Kommer ni??



Nu kom Knasse o viska i mitt öra att jag skulle hälsa till moster och kungen...



Nu ska vi till havet och springa(måste bli av med min överskottsenergi)..



Puss,pusss från syster och Knasse-Asia

2008-11-05 @ 14:46:23
URL: http://Grädde byggde denna kropp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: