Hemma igen.

Nu har vi kommit hem igen. Självklart känns det tråkigt, men samtidigt är det skönt att komma in i vardagsrutinerna igen.
Man saknar verkligen Nujjen, speciellt när man tittar upp mot himlen. Det finns ju ingen byggnad som är som de i New York. Allt är så pluttigt här:)

Här är lite av shoppingen! Ser ni den ihopvirvlade fuskpälshalsduken? Jag hittade den ÄNTLIGEN! Jag kollade runt på H&M butikerna och sista dagen fann jag den! Lycka eller vad?!
Jag skall försöka skriva ihop en New York lista inom kort.

Hoppas ni har haft det riktigt härligt här hemma!


Kommentarer
Postat av: Fridas fashion & style

Du ser ut att ha fått med dig mycket fint hem! Jag är avis! Haha. :) Kraaam

2008-11-07 @ 10:48:48
URL: http://fridelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: