Fredag.


På färjan ut mot Frihetsgudinnan, det var lite kallt faktiskt.

Inne i Disney Store. Kärlek var det på hög nivå!

Vad döljer sig i påsen?

Shopping tar verkligen ut på en måste jag säga! Fötterna känns som två bölder som man trippar runt på, men det är det allt värt! Kanske kan tigga till mig lite fotmassage av någon?!
Förresten! Vi kunde faktiskt inte hålla oss, vi besökte Dylans candybar redan idag.
Det var verkligen ett paradis och man kände sig som ett litet barn på julafton!

Nu skall jag dra mig till sängs, känns som ett måste då bussen mot Washington går tidigt imorgon bitti!

Kommentarer
Postat av: Malin

Söt som socker är du ju! Hur mysigt ser det inte ut!

Hoppas kameran fixar sig och att Washington är nåt att ha, det kommer nog vara mkt i gång nu under valet iaf. Hälsa Obama från mig!

Ha nu det så bra och var rädda om er (och ha det så udnerbart som man kan ha det i nyjje när ni kommer tillbaka)! saknar er! pussar

2008-11-01 @ 13:59:50
URL: http://malinaliasekan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: