Malmö


Idag blev det shopping i Malmö! Underbart väder och shoppinghumöret var på topp. På lunchen tog vi en drink som bestod av vitt vin, flädersaft och mineralvatten. Kan vara en av de godaste drinkarna jag har druckit!




Shopping blev det allt! När vi närmade oss centrum fick vi en goodiebag som bestod av Vecko-revyn, sittunderlägg och tvål. Kan shoppingen börja bättre?


För min del blev det:
♥ t-shirt med en snygg, stor rosett från Gina tricot
♥ sirisfärgade örhängen från Pilgrim
en svart hatt från Hm (trend), har äntligen hittat den perfekta hatten!
ett par skor från Monki, som jag bara älskar!
(köpte även lite presenter till sis och pappi som fyller år snart)

För pälsk del blev det:
♥ en blårandig skjorta från Hm
ett par snygga jeans från Hm
ett par chinos från Hm som han fick av mig (guu vad snygga dem var!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: