Drömmar...


Okej, jag tror att jag är beroende. Beroende av Stylebystars klänningar! Den här är nog en av de vackraste klänningarna jag har sett, så himla snygg! Det är samma modell som den rosa (ser likadan ut) som är så populär bland olika bloggar.

Jag är dessutom lite beroende av att åka till Göteborg över någon dag eller två med min lilla pingla. Skulle vara supermysigt att bara shoppa hela dagen lång och kanske till och med stanna över natten för att partaja (jag sover gärna i bilen!). Klänningen skulle vara perfekt för partajet!

Nehepp nu ska jag strax bege mig in till stan och göra lite ärenden innan jobbet, och drömma mig bort ännu mer...

Ha en underbar dag underbaringar!

Kommentarer
Postat av: Fridas fashion & style

Håller med dig! Den är wuunderbar! :) KRAAAAM

2008-07-17 @ 21:00:53
URL: http://fridelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: