Året som har gått.

Nu när 2008 snart är slut tänker jag, som många andra bloggare, att visa några av mina många minnen i form av bilder. Så här kommer mitt 2008:

I början av Januari firade jag och pälsk två år tillsammans, det är lycka!


I Februari fick jag ett nytt jobb! Ett jobb som jag länge velat ha och ett jobb som gjorde att jag fastnade allt mer för allt som har med mode att göra. Det mest positivaste med jobbet var att jag fick träffa underbara människor! Kollegorna är supergoa och vi har haft en hel del härliga skratt tillsammans.
Här är en bild från en av festerna vi har haft tillsammans. En kanna hade exploderat och stänkt ner hela köket.


I April kom världes bästa Malin hem efter en 6-månaders vistelese utomlands! Vilken lycka det var! Dagen efter kastades hon in i min och T:s inflyttningfest. Bålen var populär, ifall man skall tro bästaste Malin<3


Några veckor senare, alltså i Maj, åkte jag och pälsk iväg på en solresa till Rhodos.


Juni var Vickans månad för då fyllde jag jämt, alltså 20 år! Detta firades både med kalas och party!


Juli var en av de jobbigaste månaderna. Världens bästa Bella lämnade oss som hastigast. Det blev en månad fylld av tårar.
Hoppas du mår bra där uppe världens bästa Bellsis, saknaden är oerhört stor och det går inte en dag utan att man tänker på dig! Du har lämnat ett stort hål efter dig!


Den första Augusti hade jag och pälsk bott tillsammans i redan ett år.


I slutet av Oktober gjorde vi drömresan som jag har drömt om så länge, alltså till självaste New York! Lika underbar som jag hade tänkt att staden skulle vara, lika underbar var den om inte bättre!


Vi stannade i New York tills en liten bit in på November och det var här jag gjorde en av årets bästa köp, min älskade Burberry stövlar!


December är julens månad och det blev en hektisk månad med mycket inplanert, men det är det allt värt när man skall få träffa alla nära och kära!


Året har även gjort mina vänner A&B och A&M lyckliga när de både paren förlovade sig! Att se sina vänner vara lyckliga är det vackraste som finns, vännerna betyder allt!

En annan sak som inträffade under året är att jag startade min egna blogg! Den har präglats av en del mode och jag vill framförallt säga ett stort tack till alla er underbara läsare som peppar och ger värmande kommentarer! Ni är guld värda och jag hoppas ni vill följa med mig även nästa år! 

Jag hoppas att det nya året kommer ge nya möjligheter att utvecklas, ge ännu fler erfarenheter men även att man får träffa ännu fler underbara människor! Ett av mina största mål hoppas jag kommer att uppnås framåt hösten och det är verkligen något jag ser framemot och håller tummarna för att det kommer att slå in!

Tack för det här året alla ni som finns i min närhet, och även ni läsare! Jag hoppas innerligt att ni får ett underbart år med en massa nya minnen!
Gott Nytt År!

Kommentarer
Postat av: Fridas fashion & style

Ditt år ser ut att ha varit supermys! Gott nytt år snäckan! PUSSSSS&kram

2008-12-31 @ 13:46:27
URL: http://fridelii.blogg.se/
Postat av: Anni Honey

Gott nytt år på dig med! Hoppas du får en alldeles underbar dag :) Kramar

2008-12-31 @ 13:47:59
URL: http://annihoney.blogg.se/
Postat av: Marielle

Nu har jag startat upp en ny tävling med 3 gånger högre vinster än tidigare! Var med och tävla varje dag du med :-)

2008-12-31 @ 15:22:15
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Petra Bloggar

Gott nytt år sötnöt <3



Kram Petra

2008-12-31 @ 15:35:38
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Ted

Tja Koja Gott nytt år syster va bra du skrev men vaf glömde du Mars

2009-01-05 @ 12:16:45
Postat av: Ted

Är läsen att bellis gick bort det var den jobbigaste månaden på året vaf bella kunde du inte stana till jul !!! Hoppas att du har det bra där uppe (L)

2009-01-05 @ 12:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: