Annandag Jul.

Nu har mellandagsrean satt igång och mitt bästa tips är att man kollar igenom garderoben för att se vad som saknas. Det är ju så lätt hänt att man fyndar bara för att...
I år är jag faktiskt inte ute efter något speciellt.  Jag är sugen på andra saker som är till ordinarie pris, visst är det tråkigt att dem inte rear ut hela butikerna! :)

Gårdagen var verkligen trevlig och lite småseg är man allt nu. Nu väntar jobbet dessutom och eftersom man jobbar i butik lär det bli livat nu när rean sätter igång och julen är över (=lämna tillbaks allt man fått).

Ikväll skall jag bege mig till sis och avnjuta en god middag. Skönt avslut på dagen!

Ha en underbar annandag och shoppa inte ihjäl er nu;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: