Höst/vinter 2008


Uggboots, något för dig?


Det är tråkigt, (men sant) att man redan behöver tänka på höstens och vinterns måsten i år. Har klurat lite och kommit fram till att följande måste finnas i min garderob om några månader:

♥ Byxor!
♥ Stövlar
♥ Uggboots (som jag har hatat så länge, men nu har jag börjat öppna upp mig för dem. En modemiss som många uttrycker det, men de verkar så varma och sköna. Kan vara härliga att ha på sig när man promenerar ute en kall dag)
♥ Väska
♥ Kofta
♥ Vinterjacka
♥ Stövlett med slits framtill

Har du några måsten för hösten/vintern år 2008?


Kommentarer
Postat av: Emma

Nej jag har haft uggs en gång och inte igen :) Tror jag iaf, haha!

2008-08-03 @ 13:35:40
URL: http://emmmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: