En hektisk period

Tiden som kommer framöver kommer att vara oehörd tuff för mig. Jag har nämligen beslutat mig för att läsa upp två ämnen på egen hand med en lärare som handledare. Detta hade jag tänkt att göra medans jag jobbar...
        Det kommer bli tufft, men jag har ett mål som kommer att göra att man orka kämpa på. Dessutom kommer en resa i mitten av allt som även det gör att man orkar. Jag har precis gjort upp ett schema så att jag har mer koll på läget, och på så sätt kan jag koppla av. Struktur och ordning är det bästa som finns och därmed kommer inte stressmagen fram lika ofta=)


Kommentarer
Postat av: Elin

Gud vad duktig du är som orkar läsa upp! Läste ett ämne utöver på gymnasiet och höll på att dö ;-P Mend et var verkligen värt det!



Ska du plugga vidare sen eller? :-)



Svar; Filmen var kanon! Fast gud vad jag grinade ;-P



Ha en bra dag! :-)

2008-08-24 @ 19:27:28
URL: http://elinhjartaerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: